Palautukset & Hyvitykset

MITEN TEEN PALAUTUKSEN?

1. Palautus- ja vaihtotilanteissa otathan meihin aina ensin yhteyttä sähköpostitse myymala@lastenhuone.fi.
Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:
- Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
- Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
- Haluatteko vain palauttaa tuotteen vai vaihtaa sen toiseen väriin tai kokoon.

2. Pakkaa palautettava tuote/tuotteet huolellisesti, mielellään käyttäen samaa pakkausta jossa se on toimitettu. Palautettavan tuotteen tulee olla ehdottomasti käyttämätön ja ehjässä alkuperäispakkauksessa. Palautettava tuote mahdollisten lappujen ja sinettien on oltava paikoillaan ja tulee olla myyntikelpoinen.

3. Annamme asiakkaalle PostNord-palautuslomakkeen, joka asiakkaan on teipattava pakettiin huolellisesti. Tuotteen myyntipakkaus tulee suojata, ja esimerkiksi postin asiakaspalautustarroja ei saa kiinnittää suoraan myyntipakkaukseen.

4. Palauta paketti palautustarrassa ilmoitetulle jakelijalle.

5. Palautus Ison Omenan myymäläämme on aina maksuton. Palautusosoite: Lastenlife, Iso Omena 2krs, Piispansilta 11, 02230 Espoo

6. Säilytä jakelijalta saamasi palautuskuitti, kunnes olet vastaanottanut meiltä rahanpalautuksesi. Normaali palautusten käsittelyaikamme on noin 16-18 päivää.

7. Kun palautus on käsitelty ja hyväksytty, palautettujen tuotteiden arvo palautetaan sinulle pääsääntöisesti samalla maksutavalla, jota olet tilatessa käyttänyt.

MILLOIN MINUN TULEE VIIMEISTÄÄN TEHDÄ PALAUTUS?

Palautus tulee jättää jakelijalle 30 päivän sisällä, siitä päivästä alkaen kun olet vastaanottanut tilauksesi.

MITEN VAIHDAN KOKOA?

1. Palauta vääränkokoinen tuote normaalisti palautusohjeiden mukaan. Hyvitys suoritetaan, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksen varastollamme.

2. Tee uusi tilaus verkkosivuillamme halutusta koosta. Onko tuotteen hinta korkeampi? Katso seuraava vaihe.

3. Lähetä uusi tilausnumerosi asiakaspalveluumme sähköpostitse, niin tulemme tekemään rahanpalautuksen mahdollisesta hintaerosta (Hyvitettäessä virheellisen koon tuotteen hintaeroa vähennetään palautuskulut).

MAKSAAKO PALAUTUS?

Jos tuotteessa on valmistusvirhe, palautus on asiakkaalle maksuton. Jos asiakas vaihtaa tuotetta, lähetämme korvaavan tuotteen kotiinkuljetuksella.

Jos valmistusvirhettä ei ole, palauttamistasi tuotteista vähennetään palautuskulut.

Asiakas voi halutessaan palauttaa tuotteen muun kuljetusliikkeen kautta, jolloin kustannus jää asiakkaalle.

Huom! Jos tilauksessa on hyödynnetty alennuskoodia, jonka käyttämiseen sisältyy tietty ehto (esim. tietty ostosumma) eikä ehto täyty palautuksen jälkeen, poistamme alennuksen tilauksesta.

Palautus Ison Omenan myymäläämme on aina maksuton

SEURANNAN MUKAAN PALAUTUKSENI ON TULLUT PERILLE, MUTTA EN OLE VASTAANOTTANUT PALAUTUSKUITTIA?

Kun jakelija on toimittanut palautuspaketin varastollemme, voi mennä jopa 5 arkipäivää ennen kuin palautuksesi on rekisteröity (riippuen varastollemme saapuvien palautuspakettien määrästä).

Palautusten käsittely tapahtuu manuaalisesti ja tämä vaatii tarkan laadunvalvonnan varmistaaksemme, että palautetut tuotteet ovat alkuperäiskunnossa.

Lähetämme palautuskuitin sähköpostitse niin pian, kuin palautuksesi on rekisteröity ja rahanpalautus suoritettu.

MILLOIN PALAUTUKSESTANI SUORITETAAN RAHANPALAUTUS?

Palautusten käsittely kestää yleensä noin 2-3 viikkoa, ennen kuin rahanpalautus suoritetaan.

Viikko 1: Palautuspaketti jätetään jakelijalle ja saapuu jakeluterminaaliin.
Viikko 2: Palautus saapuu varastollemme, jossa se käsitellään.
Viikko 3: Rahanpalautus suoritetaan ja rahanpalautuskuitti lähetetään sähköpostitse.

Rahanpalautus näkyy tililläsi yleensä 2-5 pankkipäivässä sen jälkeen kun rahanpalautus on suoritettu, harvinaisissa tapauksissa 10 pankkipäivässä. Tämä riippuu valitsemastasi maksutavasta sekä pankista.

Rahat palautetaan alkuperäiselle maksutavalle. Postimaksut vähennetään palautettavasta summasta. Mikäli palautat kaikki tilaamasi tuotteet, lähetämme postimaksuista erillisen laskun.

MITEN SAAN PALAUTUSTARRAN?

Tarjoamme asiakkaillemme PostNordin palautuslomakkeen postitse.

PALAUTETTAESSA ONKO PAKKAAMISELLE OLEMASSA ERITYISIÄ VAATIMUKSIA?

Suosittelemme aina uudelleenkäyttämään alkuperäisen uudelleensuljettavan pussin/paketin. Näin palautus on entistäkin helpompaa ja säästämme ympäristöä yhdessä. Mikäli alkuperäistä pussia/pakettia ei enää ole, voit tietenkin käyttää vastaavaa pussia/pakettia. Tarkistahan vain, että pakkaat tuotteet huolellisesti.

Annamme asiakkaalle PostNord-palautuslomakkeen, joka asiakkaan on teipattava pakettiin huolellisesti. Tuotteen myyntipakkaus tulee suojata, ja esimerkiksi postin asiakaspalautustarroja ei saa kiinnittää suoraan myyntipakkaukseen.

VOINKO PALAUTTAA TUOTTEITA ERI TILAUKSISTA YHDESSÄ JA SAMASSA PAKETISSA?

Mikäli olet palauttanut eri tilausten tuotteita yhdessä ja samassa paketissa, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Palautuksen käsittely voi nimittäin kestää normaalia kauemmin.

MITÄ PERUUTUS- JA PALAUTUSOIKEUS TARKOITTAVAT?

Peruutusoikeus: EU-lainsäädännön mukaan kaikilla asiakkailla on etäsopimuksen mukaisesti oikeus perua ostos 14 päivän sisällä ostopäivästä.

Pidennetty palautusoikeus: Lastenlife.fi tarjoaa kuitenkin maksuttomat palautukset 30 päivän sisällä.

Net Orders Checkout

Item Price Qty Total
Subtotal 0,00 €
Shipping
Total

Shipping Address

Shipping Methods