Palautukset & Hyvitykset
MITEN TEEN PALAUTUKSEN?
- Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
- Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
- Haluatteko vain palauttaa tuotteen vai vaihtaa sen toiseen väriin tai kokoon.
2. Pakkaa palautettava tuote/tuotteet huolellisesti, mielellään käyttäen samaa pakkausta jossa se on toimitettu. Palautettavan tuotteen tulee olla ehdottomasti käyttämätön ja ehjässä alkuperäispakkauksessa. Palautettava tuote mahdollisten lappujen ja sinettien on oltava paikoillaan ja tulee olla myyntikelpoinen.
3. Annamme asiakkaalle PostNord-palautuslomakkeen, joka asiakkaan on teipattava pakettiin huolellisesti. Tuotteen myyntipakkaus tulee suojata, ja esimerkiksi postin asiakaspalautustarroja ei saa kiinnittää suoraan myyntipakkaukseen.
4. Palauta paketti palautustarrassa ilmoitetulle jakelijalle.
5. Palautus Triplan myymäläämme on aina maksuton. Palautusosoite: Lastenlife, Kauppakeskus Tripla, 2. krs. Fredikanterassi 1, 00520 Helsinki.
6. Säilytä jakelijalta saamasi palautuskuitti, kunnes olet vastaanottanut meiltä rahanpalautuksesi. Normaali palautusten käsittelyaikamme on noin 16-18 päivää.
7. Kun palautus on käsitelty ja hyväksytty, palautettujen tuotteiden arvo palautetaan sinulle pääsääntöisesti samalla maksutavalla, jota olet tilatessa käyttänyt.
MILLOIN MINUN TULEE VIIMEISTÄÄN TEHDÄ PALAUTUS?
MITEN VAIHDAN KOKOA?
2. Tee uusi tilaus verkkosivuillamme halutusta koosta. Onko tuotteen hinta korkeampi? Katso seuraava vaihe.
3. Lähetä uusi tilausnumerosi asiakaspalveluumme sähköpostitse, niin tulemme tekemään rahanpalautuksen mahdollisesta hintaerosta (Hyvitettäessä virheellisen koon tuotteen hintaeroa vähennetään palautuskulut).
MAKSAAKO PALAUTUS?
Jos valmistusvirhettä ei ole, palauttamistasi tuotteista vähennetään palautuskulut (5,90€).
Asiakas voi halutessaan palauttaa tuotteen muun kuljetusliikkeen kautta, jolloin kustannus jää asiakkaalle.
Huom! Jos tilauksessa on hyödynnetty alennuskoodia, jonka käyttämiseen sisältyy tietty ehto (esim. tietty ostosumma) eikä ehto täyty palautuksen jälkeen, poistamme alennuksen tilauksesta.
Palautus Triplan myymäläämme on aina maksuton.
SEURANNAN MUKAAN PALAUTUKSENI ON TULLUT PERILLE, MUTTA EN OLE VASTAANOTTANUT PALAUTUSKUITTIA?
Palautusten käsittely tapahtuu manuaalisesti ja tämä vaatii tarkan laadunvalvonnan varmistaaksemme, että palautetut tuotteet ovat alkuperäiskunnossa.
Lähetämme palautuskuitin sähköpostitse niin pian, kuin palautuksesi on rekisteröity ja rahanpalautus suoritettu.
MILLOIN PALAUTUKSESTANI SUORITETAAN RAHANPALAUTUS?
Viikko 1: Palautuspaketti jätetään jakelijalle ja saapuu jakeluterminaaliin.
Viikko 2: Palautus saapuu varastollemme, jossa se käsitellään.
Viikko 3: Rahanpalautus suoritetaan ja rahanpalautuskuitti lähetetään sähköpostitse.
Rahanpalautus näkyy tililläsi yleensä 2-5 pankkipäivässä sen jälkeen kun rahanpalautus on suoritettu, harvinaisissa tapauksissa 10 pankkipäivässä. Tämä riippuu valitsemastasi maksutavasta sekä pankista.
Rahat palautetaan alkuperäiselle maksutavalle. Postimaksut vähennetään palautettavasta summasta. Mikäli palautat kaikki tilaamasi tuotteet, lähetämme postimaksuista erillisen laskun.
MITEN SAAN PALAUTUSTARRAN?
PALAUTETTAESSA ONKO PAKKAAMISELLE OLEMASSA ERITYISIÄ VAATIMUKSIA?
Annamme asiakkaalle PostNord-palautuslomakkeen, joka asiakkaan on teipattava pakettiin huolellisesti. Tuotteen myyntipakkaus tulee suojata. Ethän kiinnitä asiakaspalautustarroja suoraan myyntipakkaukseen.
VOINKO PALAUTTAA TUOTTEITA ERI TILAUKSISTA YHDESSÄ JA SAMASSA PAKETISSA?
MITÄ PERUUTUS- JA PALAUTUSOIKEUS TARKOITTAVAT?
Pidennetty palautusoikeus: Lastenlife.fi tarjoaa kuitenkin 30 päivän vaihto- sekä palautusoikeuden.